Egyensúlyzavar, szédülés, klimax

Orvos válaszol rovat

Kérdező

2012. 06. 25. | 08:49

Tisztelt Doktornő!
55 éves klimaxos nő vagyok. Tallitont, Tri…cet és Xanaxot szedek. Mostanában gyakran alacsony (49-52) a vérnyomásmérésnél a perem, de a felső érték sem magas. (Pl.118-120) Gykran érzek szédülést, illetve egyensúlyzavart, mintha nem állnék biztonságosan a lábamon. Félek, hogy elesek. Voltam tavaly agy-ct-n, negatív lett, szemüvegem tavaly lett cserélve.
Kérem tájékoztasson, hogy mi lehet az ok? Hová, milyen vizsgálatra menjek?

Orvosszakértő

2012. 06. 26. | 18:49

Kedves Kérdező!
Talán érdemes lenne csökkenteni a Tri…ce adagját, vagy ha szédül, meginni egy kávét.
De érdemes visszamenni a neurológushoz a panaszokkal és megkérdezni a véleményét, hogy kell-e kezelni a betegségét, vagy meg kell tanulni együtt élni az egyensúlyzavarral.
Ilyen panaszokat okozhat magas vérnyomás,keringési zavar nyaki gerinc rendellenesség talaján, vagy agyérbetegség, belső fül betegsége. Neurológus és F.o.g szakorvosok vizsgálják ki.